HTML

!szkafander

Budapest Friday Night Queer Clubbing | gay party at AnKERT Klub | péntek meleg buli .......................................... !aendroid, Legars, !TAPE

!tags

!poszc

Hajnali hódítás | 2010.08.06. 10:38 zsorzs legars

 Ma reggel Lux Elvirával ébredtem... A rádióban ecsetelte mérföldkőnek tekintett könyvét az újrakiadása kapcsán: Női szerepek a szexuálpszichológus szemével.

Mint reggel fél kilenckor ismertette velem, míg a takaró alatt nyugalomra intettem azt, ami rendületlenül a hasamhoz dörgölőzött, a nőnek egy, a férfinak két alapvető nehézsége van. Az elsőnek a hüvelyi orgazmus elérése, amelyet a férfitól vár el, bár annak kevesebb köze van hozzá, mint saját magának. A másodiknak két baja van: a korai magömlés, amire a kamaszkori maszturbáció tiltása szoktatja rá, valamint a merevedési zavar.

Ez utóbbi hátterében Elvira szerint az áll, hogy a nők túl kezdeményezők lettek, pedig alapvető, hogy a férfinak szüksége van a hódításra. A túl sok molesztálás egyenes út az impotenciához. És lehet, hogy télleg. Ha visszaemlékszem régebbi kapcsolataimra lányokkal, erre jutok: amelyikük állandóan matatott a lábam között, elégedetlen volt a teljesítményemmel, jogosan. Amelyikük után pedig még akkor is koslatnom kellett, amikor már együtt laktunk, azt a mennyekbe röpítettem napi kétszer.

Azon tanakodom, hogyan is működnek a dolgok két srác között, és vajon borul-e a heteroszexuális pszichológia, ha két, alapvetően "vadászó" férfi találja magát közös háztartásban. Talán egymást übereljük a hódításban, és aki nagyobb hódító, annak áll följebb?

2 komment

Címkék: !szocpol


A bejegyzés trackback címe:

https://szkafander.blog.hu/api/trackback/id/tr212203065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.08.06. 12:52:28

szerintem ez a két vadászó srác viszonyától függ...
ha szerelmesek, akkor biztos más mint amikor csak "fcuk friend'-ek, vagy lagymatag a kapcsolat.
nekem ebből a szempontból nőiesebb agyam van, és én is jobban szeretem, ha letámadnak, mint azt, amikor nekem kell "matatnom". :)

LeGars · http://melegleles.blog.hu 2010.08.06. 18:07:33

Mert olyan kis félénk vagy, Magni ;)
süti beállítások módosítása