HTML

!szkafander

Budapest Friday Night Queer Clubbing | gay party at AnKERT Klub | péntek meleg buli .......................................... !aendroid, Legars, !TAPE

!tags

!poszc

7. Galaxis útikalauz stopposoknak | 2010.07.22. 11:33 zsorzs legars

 Épp egy randit sms-eztem le, amikor megcsörrent a telefonom: Jérome Andrieux. Ez is a legjobbkor, morogtam, mert pont nem maradt időm végigolvasni, hova hív aznap estére a nagyon attraktív Nasa-kutató, akit előző délután az Eklektikában ismertem meg egy mojito és egy sex on the moon-koktél között, félrészegen. Hát igen, forró tavaszi péntek délután volt, én pedig már napok óta csakis arra vágytam, hogy elkezdődjön végre a hétvége. Most, július derekán a hőségriadóban talán mindenki megérti, miért nem a munkán járt az eszem...

- Szeva', Jérome!

- Salut mon gars! - nevetett Jérome a telefonba, madarat lehetett fogatni vele. - Szóval, mikor lesz a buli?

- Abban állapodtunk meg a többiekkel, hogy július 23-án.

- És hol lesz?

- Őőőőő, hát azt még nem tudjuk. Legrosszabb esetben kivonulunk a pusztába. 

- No problem, rám számíthattok! Minek rábólintott szintén. Ki lesz a harmadik dj?

- Most fűztük meg Nagát. 

- Fantastique!!!! Félicitations! Hogy sikerült?

- Igazából nem volt annyira vészesen nehéz. Tetszett neki a koncept, that's all. De most mennem kell, vár egy randi.

- OK, mon petit LeGars, beszéljünk, ha megvan a helyszín.

Hát ja, gondoltam, a helyszín... Azzal visszatértem a félbehagyott sms-hez. Hol is lesz az a randi? Talán a Plútón, amikor a Jupiter a 3. házba lép? Pántlika. Hm. Pántlika. Nem is rossz ötlet: szabadtér, fröccsözgetés, hangfalak a bejáratnál, önkéntes hozzájárulás 500-1500 forint között, három dj, space-vetítés, "tényleg finom hamburger"... Kell ennél több?

Izgatottan járkáltam fel-alá a lakásban, és csikkről gyújtottam a következő cigire. Kell ennél több? Már rég nem érdekelt a Nasa-kutató. Csak arra vágytam, hogy ott legyek a Pántlikában, és odaképzeljem a bulit a lombok alá a teraszra a közlekedési múzeum mellé, ahová majd leparkoljuk az űrhajókat a szomszédos galaxisból érkező vendégfellépőknek.

Mert mi kell több? Ti, a vendégek. Űrfi elkészítette a Facebook-oldalt és logisztikai menedzserré avanzsált. Aendroid és Punpa megtervezte a flyert, én pedig összegereblyéztem a programot - és persze mindenki mindenki beleugatott, hogy összhangba kerüljünk önmagunkkal. És íme az eredmény:

Park your spaceship in the Baikonur (URSS) or at Cape Canaveral (USA). Bring your blanket not your towel - hiszen a Pántlika kertjében úszógyertyák között piknikezhetsz, csak a tejútról lopott pokrócodra lesz szükség. 

Holnap, 2010. július 23-án 22 órától a városligeti Pántlikában! A válasz: 42. Na jó, de mi a kérdés?

 

Szólj hozzá!

Címkék: !szkafander


A bejegyzés trackback címe:

https://szkafander.blog.hu/api/trackback/id/tr132168326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása