HTML

!szkafander

Budapest Friday Night Queer Clubbing | gay party at AnKERT Klub | péntek meleg buli .......................................... !aendroid, Legars, !TAPE

!tags

!poszc

labfetis | 2010.07.13. 16:04 Punpa

Na, az egész úgy kezdődött, hogy elkezdtem konditerembe járni, ezzel együtt - természetesen - elkezdtem használni az edzőterem öltözőjét is. Talán nem kell a leírással hosszasan vesződnöm, mindannyiunk fantáziájában kiemelt helyen szerepel ez a tesztoszteron-gőzben úszó helyszín, ahol sportos, izzadságtól gyöngyöző meztelen férfitestek lassú vetkőzésbe kezdenek, vagy zuhanyzások után törölgetik magukat szárazra.

Természetesen ezeknek az élő álomképeknek egy praktizáló meleg nehezen tud ellenállni, és néha azon vettem észre magam, hogy mozizok, fogadásokat kötök magamban, hogy egy-egy edzőtársamnak milyen, mekkora, borotvált-e, körül van-e metélve. Sajonos ezt a kedves elfoglaltságomat nem tudtam hosszasan űzni, mert nagyon hamar "lebuktam", hogy túl sokat bambultam oda, vagy hogy egyáltalán odanéztem. Oda, ahova egy tisztes urilány soha.

Na, és ekkor vettem fel szokásként az öltözők íratlan szabályzatát: vagy egyenesen előre nézel arcra, vagy lefelé a padlót! És arcra is csak rövid ideig! Hát a mázas kerámia nem sokáig (fél perc) kötött le, viszont érdeklődésemnek új tárgya akadt: a lábfej. A lábfejek, amik az nézni-engedélyezett padlón álltak. Hamar el is kezdtem osztályozni a különböző típusokat, amit aztán kiegészítettem a tudományos kutatómunkával, aminek eredménye:

A legáltalánosabb (saját megfigyelésem alapján), amikor valakinek a nagylábújja kisebb, mint a mellette lévő. Én "körömcipő" lábnak nevezem, a tudományos neve görög-típusú láb. Horoszkópszintű meghatározásban a nagy gondolkódokra jellemző, kevésbé a tettek embere az illető.

 

 Aztán van a szabályos formájú (vagyis a nagylábujj a legnagyobb), keskeny, hosszú lábfejű emberek, vagyis az egyiptomi formájúak. Állítólag a kreatív emberekre jellemző.

 

  Harmadik csoportot én a traktorosoknak nevezem (valójában gisella-lábúak), akiknek vaskos, tömzsi lábfejük van és általában ehhez hasonló zömök, keménykötésű testfelépítménnyel. A középső lágujjak itt közel azonos hosszúságúak. Voodoo meghatározás szerint keményen dolgozó, racionális, megbízható ember.

Negyedik csoportba tartoznak a klasszikus szépségű, már-már reklámokba illő lábbal megáldottak, az ún. skót lábformájú emberek. Jellemzőjük - állítólag - az érzékeny és törődő alkat, hűség és állhatatosság.

 

 A legutolsó csoport a modern vagy angol lábforma, ahol a lábujjak erősen csökkenő vonalba rajzolódnak ki. Gyakorlatias és racionalista tulajdonosra vall - már aki hisz az ilyenekben.

 

Na, most mindenki nézze meg, milyen a lába!

Sajnos a lábfej-plasztika még nagyon kezdetleges cipőben jár, ezért javaslom, hogy az az ember, aki nincs megbékélve ezen testrészével, inkább békéljen meg, vagy járjon állandóan zárt cipőben, és kerülje a zuhanyzást az edzőtermekben!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: !melegedő


A bejegyzés trackback címe:

https://szkafander.blog.hu/api/trackback/id/tr832149089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása