HTML

!szkafander

Budapest Friday Night Queer Clubbing | gay party at AnKERT Klub | péntek meleg buli .......................................... !aendroid, Legars, !TAPE

!tags

!poszc

5. Képek | 2010.07.06. 19:10 zsorzs legars


Az időpontban még nem sikerült megállapodnunk ugyan, de Aendroid máris öntötte magából a vizuálokat. Óránként kaptam tőle néhányat, szerintem be sem ment dolgozni. Folyamatosan hívogatott, hogy tetszik-e nekem a legújabb ötlete. Én mindenre csak bólogattam, és hogy ne higgye, közönyös vagyok, néha ellentmondtam neki. Az volt a célom, hogy minél több ötletet öntsön formába. Látni akartam magunkat.
 
Harmadnap délutánra úgy alakult, hogy nekem sem kell majd a hétvégén elutaznom Pestről.

Gondoltam egyet, és kedd délután meghirdettem a facebookon egy szombati házibulit. Akkor görcsölt csak be a hasam, amikor rájöttem, hogy 87 embert hívtam meg az ötven négyzetméteres lakásomba. De már késő volt. Estére huszonnégyen jelezték, hogy jönnek.

A facebook-mánia egyébként ezen a ponton kezdődik szerintem mindenkinél: ha történik  valami (és általában szokott), órákon át alig mész két méterre a számítógéptől, csak hogy folyamatosan nyomon követhesd, mi történik a facebookon. Szabályosan rátapadsz, mint a rágógumi az ujjadra.

Kétségbeesésemből csak az zökkentett ki egyedül, amikor este Aendroid rám csörgött: - Átküldtem a terveket, Űrfinek is meg Punpának is, nézzetek rá! Az a gond, hogy ráflesseltem egy témára, és hát úgy maradt... Szóval, arra gondoltam, hogy lehetnénk akár Скафандр!

-Hogy mi?


A facebookról a mailjeimre ugrottam, és iziben letöltöttem a legújabb terveit, hátha megértem, mit akar a szkafanderrel.

 

Gondoltam, Aendroid néhány régebbi tervét megosztom veletek is. Az infókra még persze nem lehetett mérget venni.

 

Az első kép után kezdtem kapisgálni, mire is kattant rá Aendroid. Outsiderek vagyunk.

 

 

 De valóban Outsiderek vagyunk? Amikor minden pénteken az éjszakába vetjük magunkat, és meg sem állunk pirkadatig? Igen, azok vagyunk... De majd inkább máskor mesélem el, miért.

 

 

 

 

 

Hát, így talán egy kicsit magányos lenne a buli...! Meg ez a two stages meg three floors. Éhes disznó makkal álmodik...

 

 

 

 

 

Mmmm... Ez a nagyon belevaló seggrázós énünk.

 

Image-képet is kértem Aendroidtól... Erre mit küldött? Tényleg éhes egy disznó...

 

 

És akkor küldte ezt, amivel jól hókon csapott!

Szólj hozzá!

Címkék: !szkafander


A bejegyzés trackback címe:

https://szkafander.blog.hu/api/trackback/id/tr372133953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása