HTML

!szkafander

Budapest Friday Night Queer Clubbing | gay party at AnKERT Klub | péntek meleg buli .......................................... !aendroid, Legars, !TAPE

!tags

!poszc

Vers Mindenkinek II. | 2010.07.05. 23:23 aendroid

egyszerű darabkákban

2006-2007.

száján a szám
tekintetébe szúrt tekintetem
nyomába lépek
kezébe kezem dobom
popdobon
szomjazom
egyre beljebb
élvezem
játszik velem az életem

két pár zoknit húz
színész – ha elhiszi
még nem fér belé
a kedvenc idézetem
rövid fekete szőre
van az alkarján
a moziban a kezét
a kezemben felejti
semmi értelme
az egésznek
én persze azt hittem
este megint felhív
és én elhívom ebédre

egyél meg
de miért kell mondanom
altass el és lopd el a verseim
akarj
nálad a hatalom
hazudj
én bármeddig hallgatom
égess el égess én érezni akarom
dugj
először hallom a hangomat
majd ne hagyd el soha birtokod
földjeid belőlem kifordulnak
higgy nekem
őszinte vagyok
éhezz meg éhezz engem
a húsomat adom
vedd el
akarlak akarlak adni akarom


szemét között végzem
vagy üres vasúti töltés oldalában
hideg murván
ősszel vagy télen
darabkákban
kifordult nagykabátban
kőbe harapva
arcbafagyva
összezúzott homlokomon

mindegy melyik ágyban
alszom el ma alszom el

utoljára

holland
neve van
a hollandnak
velem szemben ül
az élet elviselhető
az élet szép
a holland nevek
szépek
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szkafander.blog.hu/api/trackback/id/tr452132187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása